BSG Contact opent januari 2016 haar nieuwe vestiging in het E commerce park op Curaçao!

Meer dan 50 jaar na oprichting geeft BSG gehoor aan de ambitie om internationaal verder uit te breiden en te opereren in een groeimarkt.  CEO Marc-Derek Schönberger: “Het idee kwam spontaan ter sprake, maar kreeg als snel serieuze vormen. Verschillende bezoeken aan Curaçao en enige research naar de mogelijkheden en behoeften, bevestigden ons gevoel om daar succesvol te kunnen zijn.Commercieel Directeur Mirjam de Groof vult aan trots te zijn op deze recente ontwikkeling en gelooft dat BSG Contact dit te danken heeft aan het innovatieve karakter van de organisatie en het blijven investeren in goed opgeleide professionals. “Wij geloven in het marktpotentieel van Commercieel klantcontact ” aldus Mirjam.  BSG Contact werd opgericht in 1964 en heeft zijn hoofdzetel in Almere. Vandaag de dag ondersteunt BSG Contact met name beursgenoteerde bedrijven in hun commercieel klantcontact in sectoren zoals verzekeringen, financiële instellingen, energiemaatschappijen en uitgevers.

* Commercieel Directeur Mirjam de Groof is vanzelfsprekend bereid om uw journalisten te woord te staan voor eventuele interviews.

U bereikt ons per mail:                     U bereikt ons per tel: