Overname Search&Results door BSG

CEO Marc-Derek Schönberger: “Als oudste callcenter van Nederland heeft BSG zijn sporen verdiend op het gebied van B2C en B2B. Voor onze activiteiten in Nederland waren we op zoek naar een uitbreiding van het dienstenpakket. De dienstverlening van Search & Results sluit dan ook heel mooi aan op de activiteiten van BSG.”

Directeur Search & Results André Hagelen: “Ik heb Search & Results als ondernemer groot gemaakt en ik ben trots op wat het bedrijf de afgelopen jaren bereikt heeft. Maar ik liep tegen een glazen plafond aan. Daarom ben ik blij met de overname door BSG en ben ervan overtuigd dat we binnen de BSG Group de komende jaren sterk kunnen doorgroeien”

Het is de wens en ambitie van BSG om de bewezen succesformule van Search & Results verder uit te bouwen. BSG beschikt over een goede marktpositie, bekwame en enthousiaste medewerkers, een groot klantenbestand en betrouwbare leveranciers. Met deze overname zal BSG nieuwe kansen benutten om de marktpositie nog verder uit te bouwen.

Voor meer informatie:

Marc-Derek Schönberger (CEO)

André Hagelen (Directeur Search & Results)